Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~frzq | użytkownik

imię i nazwiskoAneta. adresO. /J. /Wa. zarejestrowany06.01.2009 @21:10:59 ostatnio na stronie15.04.2013 @00:04:44

.....



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty96 komentarze1763 posty na forum0

komputer / sprzęt
"szkiełko i oko" dotąd kompaktowy Kodak C813 . od niedawna Nikon D3100 , póki co wystarczy, na dlugo

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~matekk1991    03.08.2010 @15:44:31
dzięki wielkie,
patrząc na Twoja galerie widzę, że też lubisz zieleń i odbicia:D
~niuens    13.06.2010 @19:50:30
popodglądam sobie Ciebie :P
~niuens    11.06.2010 @00:31:36
jak to sie mowi stare ale jare i cos w tym chyba jest, ponadto sam nieraz wygrzebuje kotlety, troche obrobki i zdjecie zyskuje na jakoscinie powiedzialem ze nia ma nic ciekawego w twojej galerii, po prostu nie lubie szukac na sile pod presja odwdzieczenia sie heh pozdrawiam i ja ponownie
~niuens    11.06.2010 @00:08:33
ciesze sie ze tak to odbierasz, wielu tego nie potrafi
~niuens    11.06.2010 @00:04:32
dziekuje, wypadaloby skomentowac ci fote w ramach rewanzu ale tego nie zrobie bo nie lubie, na sile szukac czegos odpowiedniego do komentarzu, taka moja natura,
Pozdrawiam serdecznie !
ostatnio edytowane: 2010-06-11 00:05:24
~poldea    10.06.2010 @23:58:58
dzieki!
~oll28    10.06.2010 @15:40:33
dziękuję : )
_______
Zawsze najciekawsze zdjęcia powstają nie w samym centrum wydarzeń tylko w ich otoczeniu.
~YAK21    08.06.2010 @18:43:59
Dziękuję i pozdrawiam
_______
Zapraszam do siebie. Konstruktywne opinie mile widziane
http://www.fototraveler.blogspot.com
http://www.jzoglowek.digartfolio.pl
~lauren85    04.06.2010 @15:08:57
dzięki
_______
'Nigdy nie myślę o przyszłości. Nadchodzi ona wystarczająco szybko.'

A. Einstein
~Czaja11    04.06.2010 @14:56:45
dzięki.
_______
jak masz czas, to skrobnij coś odnośnie moich prac i pisz co mam poprawić.!
ja się tutaj uczę.
~katarzynamaria    04.06.2010 @13:30:00
dziękuję
~Mikiegos    03.06.2010 @19:27:39
prosty sposób - kierujesz aparat na góry, naciskasz do połowy przycisk migawki aby złapać ostrość, następnie przesuwasz aparat tak żeby złapać ciekawy kadr, a wtedy dociskasz migawkę i masz zdjęcie z pięknymi, ostrymi górami w ciekawym kadrze
_______
Zapraszam do oglądania i oceniania moich digartów
~whitekitty    01.06.2010 @15:54:17
Dzięki za komentarz
~witdog    01.06.2010 @01:06:04
Dziękuję
~kuraq    01.06.2010 @00:47:35
a dziękuję, dziękuję.
zastanawiałem się właśnie, czy komukolwiek będzie się w ogóle chciało sięgnąć po soundtrack
jestem mile zaskoczony
~afragile    31.05.2010 @19:02:13
thx
~Salama    31.05.2010 @18:16:32
A, w takim razie mój błąd. Dziękuję za opinie, pozdrawiam
~grrubas    30.05.2010 @20:16:15
Dziękuję.
~szperacz36    30.05.2010 @19:44:20
Dziękuję i pozdrawiam południowe okolice Wawy
~zamglona    30.05.2010 @18:07:38
Dziękuję za miłą obecność....
Pozdrawiam...
~aszypowski    29.05.2010 @09:19:24
Dziękuję i pozdrawiam !
~dredzik65    28.05.2010 @12:49:42
było duszno :0 przed burzą.... pozdrawiam
~PanToranaga    27.05.2010 @18:50:03
Dzięki za koment, Pozdrawiam
~afragile    27.05.2010 @16:12:43
~mietek33    27.05.2010 @14:52:49
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt